You are here

Pomoc zdalna TRUCONNECT®

Globalna sieć ekspertów od suwnic

Pomoc zdalna TRUCONNECT oferuje całodobowy dostęp, przez 7 dni w tygodniu, do globalnej sieci ekspertów i specjalistów w dziedzinie suwnic, którzy udzielają wskazówek z zakresu rozwiązywania problemów i usuwania awarii w celu ograniczenia nieplanowanych przestojów pracy. W kontrolowanych warunkach można zapewnić dwukierunkową komunikację z urządzeniami i ich operatorami w celu usprawnienia czynności naprawczych. Pomoc zdalna do idealne rozwiązanie w bardzo oddalonych lokalizacjach.

Eksperci z firmy Konecranes są dostępni przez telefon i pocztę elektroniczną w celu szybkiego reagowania na problemy i rozpoczynania procedury rozwiązywania problemów technicznych już w chwili kontaktu. Personel pomocy zdalnej jest w stanie zdiagnozować problemy i określić właściwe działanie naprawcze, w tym konieczność przeprowadzenia konserwacji na miejscu w zakładzie lub zastosowania części zamiennych.

Pomoc zdalna TRUCONNECT jest aktualnie dostępna dla kołowych suwnic bramowych i różnych indywidualnie budowanych suwnic w wybranych regionach.