USŁUGA ZDALNA TRUCONNECT®

TRUCONNECT to pakiet produktów i aplikacji zdalnej obsługi wspierających czynności konserwacyjne i podnoszących poziom bezpieczeństwa i produktywności. To istotny element zapewniania opieki w okresie eksploatacji w czasie rzeczywistym.

jpg_large_truconnect_2015_01_konecranes2.jpg

Monitorowanie zdalne

Usługa zdalnego monitorowania TRUCONNECT korzysta z sensorów do zbierania danych, takich jak czas eksploatacji, uruchomienie silnika, cykle robocze i zatrzymania awaryjne, zapewniając w ten sposób przejrzystą analizę wykorzystania suwnic. Umożliwia również monitorowanie hamulców i falowników.

jpg_large_truconnect_2015_04_konecranes6.jpg

Pomoc zdalna

Pomoc zdalna TRUCONNECT oferuje całodobowy dostęp, przez 7 dni w tygodniu, do globalnej sieci ekspertów i specjalistów w dziedzinie suwnic, którzy udzielają wskazówek z zakresu rozwiązywania problemów i usuwania awarii w celu ograniczenia nieplanowanych przestojów pracy.

remote_support.png